niedziela, 15 lutego 2009

Blogowa zabawa... tym razem post po polsku


Magda_lena zaprosilam mnie do blogowej zabawy,
mającej na celu wypisanie 6 interesujących rzeczy o sobie :)

Zbieram się, zbieram i jest... tylko ciii....

* po pierwsze: jestem nałogową scrapoholiczką /ale to widać gołym okiem ;)

* po drugie: za czekoladę zrobiłabym wszystko /no... prawie wszystko...

* po trzecie: lubię oglądać horrory, ale strasznie się na nich boję
/muszę więc je oglądać w towarzystwie

* po czwarte: jestem spóźnialska /źle mi z tym, obiecuję poprawę

* po piąte: I love Cracow i jego cudowny klimat

* po szóste: niepoprawna ze mnie romantyczka /bez komentarza :)


Do dalszej zabawy zapraszam:

Kaśkę

Karinę

Marzenkę

Agatę

Powodzenia!

2 komentarze:

Unknown pisze...

no pieknie to juz druga osoba "wkopała" mnie w ta zabawe ;)
fajnie wiedziec cos wiecej o Tobie :)

Unknown pisze...

Niepoprawnie romantyczna scrapowiczka lubiąca horrory i szalejąca za czekoladą hmmmmm ;)